تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه جامع مقالات ISI به همراه ترجمه و فایل های آموزشی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 2741
تأثير خلاقيت مصرف كننده در انتخاب محصول مدرن الكترونيكي

تأثير خلاقيت مصرف كننده در انتخاب محصول مدرن الكترونيكي

  «مجله بازاريابي استراليا» تأثير خلاقيت مصرف كننده در انتخاب محصول مدرن الكترونيكي خلاصه: نتايج تحقيقات دانشگاهي بر روي نوآوريهاي مصرف كننده و تأثيرش روي انتخاب محصول فقدان اجماع يعني اتفاق نظر عموم را مشخص مي كند. اين تحقيق براي از بين بردن فاصله، رابطه بين نوآوري ذاتي مصرف كننده، نوآوري ويژه ذهني، نوآوري هاي نيابتي ...

مبلغ قابل پرداخت 47,400 تومان

انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴
بازاریابی برای جوامع مختلف آسیایی (اهمیت فرهنگ جهت طرح پیام‌های تبلیغاتی و جهت قصد خرید)

بازاریابی برای جوامع مختلف آسیایی (اهمیت فرهنگ جهت طرح پیام‌های تبلیغاتی و جهت قصد خرید)

چکیده هدف: هدف این مقاله بیان این مسئله است که فرهنگ تأثیرات متفاوتی بر روی قصد خرید دارد که با استفاده از چهار گروه فرهنگی متفاوت در اندونزی و دو تبلیغ (یکی اخلاقی و دیگری غیراخلاقی) صورت گرفته است. طرح/روش‌شناسی/رویکرد: این مطالعه از روش‌های بررسی و پرسشنامه‌ی ساخت‌یافته عالی استفاده می‌کند تا از پاسخ دهندگان در ...

مبلغ قابل پرداخت 56,900 تومان

انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴


مطالب تصادفی

  • تأثير خلاقيت مصرف كننده در انتخاب محصول مدرن الكترونيكي
  • بازاریابی برای جوامع مختلف آسیایی (اهمیت فرهنگ جهت طرح پیام‌های تبلیغاتی و جهت قصد خرید)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد