تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه جامع مقالات ISI به همراه ترجمه و فایل های آموزشی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 2696

بازاریابی برای جوامع مختلف آسیایی (اهمیت فرهنگ جهت طرح پیام‌های تبلیغاتی و جهت قصد خرید)


بازاریابی برای جوامع مختلف آسیایی (اهمیت فرهنگ جهت طرح پیام‌های تبلیغاتی و جهت قصد خرید)

چکیده

هدف: هدف این مقاله بیان این مسئله است که فرهنگ تأثیرات متفاوتی بر روی قصد خرید دارد که با استفاده از چهار گروه فرهنگی متفاوت در اندونزی و دو تبلیغ (یکی اخلاقی و دیگری غیراخلاقی) صورت گرفته است.

طرح/روش‌شناسی/رویکرد: این مطالعه از روش‌های بررسی و پرسشنامه‌ی ساخت‌یافته عالی استفاده می‌کند تا از پاسخ دهندگان در چهار گروه فرهنگی داده جمع آوری کند. به طور کلی 100 پاسخ از هر کدام از این گروه ها در اندونزی (بالی، باتاک، جاوا، و مینانگ) دریافت شد. داده ها با استفاده از حداقل مربعات جزئی تحلیل شد.

یافته‌ها: نتایج بیان می‌کنند زمانیکه برای گروه‌های محافظه‌کار از نظر فرهنگی تبلیغات صورت می‌گیرد، احتیاط لازم است. وقتیکه تبلیغات موردپسند این گروه‌ها نباشد کمتر قصد خرید دارند. علاوه بر این اگر تبلیغات غیراخلاقی تلقی شود، متغیرهای دیگری مانند نگرش نسبت به تبلیغ کننده محرک برجسته‌ی قصد خرید برای چنین گروه هایی باشد. صرف نظر از اینکه تبلیغات اخلاقی یا غیراخلاقی تلقی شود، به طور قابل توجهی هیچ کدام از این فاکتورها برای فرهنگ هایی که بیشتر آسان گیر هستند مهم نیست. علاوه بر این مؤلفان یک مجموعه «راه‌های همگانی» مشخص کرده اند که از طریق آنها فاکتورهای مربوط به تبلیغات و فاکتورهای مربوط به شرکت صرف نظر از اخلاقیات درک شده تبلیغات، به طور غیرمستقیم بر قصد خرید فرهنگ های آسان گیر و محافظه کار تأثیر می گذارند.

محدودیت‌های پژوهش: پژوهش از 4 نمونه که هر کدام 100 پاسخ دهنده دارند استفاده می کند. تحقیقات بیشتر می تواند نتایج را با استفاده از نمونه های بزرگتر تغییر دهد. علاوه بر این پژوهش تنها از محصولاتی استفاده می‌کند که مصرف کننده تلاش و توجه کمی جهت دستیابی به آن دارد بنابراین تحقیقات بیشتر می‌تواند مدل ها را برای محصولاتی آزمایش کند که مصرف کننده در آنها شرکت بیشتری دارند.

مفاهیم علمی: مدیران باید پیام های تبلیغاتی خود را بر روی مخاطبان مورد هدف آزمایش کنند تا ارزیابی کنند که آیا آنها مورد پسند هستند یا خیر زیرا تبلیغ مورد پسند بر روی قصد خرید تأثیر می گذارد. علاوه بر این هنگامیکه فاکتورهایی مانند اخلاقی بودن (و مورد پسند بودن و نگرش نسبت به تبلیغ کننده) به جز در شرایط خاص گرایش دارند که به طور مستقیم بر قصد خرید تأثیر نگذارند، این فاکتورهای مقدم بوسیله‌ی راه های همگانی تأثیر زیادی بر روی هم می‌گذارند.

ابتکار/ارزش: این پژوهش اولین مطالعه ای است که تأثیر تبلیغات اخلاقی/غیراخلاقی را در میان چهار فرهنگ متفاوت در اندونزی بررسی کرده است. نتایج همچنین یک مجموعه مهم از روابط بین متغیرهای مدل را نشان می‌دهد که مؤلف به آنها به عنوان «راه های همگانی» اشاره می کند. این راه ها برای تبلیغ کنندگان و مشتریان آنها که در تلاش جهت تولید ارزش ویژه برند و افزایش قصد خرید هستند مفاهیم مهمی دارند.

کلیدواژه ها: اندونزی، رفتار مصرف کننده، تبلیغ، استراتژی بازاریابی، اخلاقیات

نوع مقاله: مقاله پژوهشی

مقاله انگلیسی: 26 صفحه

ترجمه مقاله: 33 صفحه word


مبلغ قابل پرداخت 56,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 424

مطالب تصادفی

  • تأثير خلاقيت مصرف كننده در انتخاب محصول مدرن الكترونيكي
  • بازاریابی برای جوامع مختلف آسیایی (اهمیت فرهنگ جهت طرح پیام‌های تبلیغاتی و جهت قصد خرید)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد