تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه جامع مقالات ISI به همراه ترجمه و فایل های آموزشی


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

آمار بازدید سایت

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 2731

تأثير خلاقيت مصرف كننده در انتخاب محصول مدرن الكترونيكي


تأثير خلاقيت مصرف كننده در انتخاب محصول مدرن الكترونيكي

 

«مجله بازاريابي استراليا»

تأثير خلاقيت مصرف كننده در انتخاب محصول مدرن الكترونيكي

خلاصه: نتايج تحقيقات دانشگاهي بر روي نوآوريهاي مصرف كننده و تأثيرش روي انتخاب محصول فقدان اجماع يعني اتفاق نظر عموم را مشخص مي كند. اين تحقيق براي از بين بردن فاصله، رابطه بين نوآوري ذاتي مصرف كننده، نوآوري ويژه ذهني، نوآوري هاي نيابتي و اتخاذ توليدات الكترونيكي مدرن مصرف كننده را بررسي مي كند. اين مطالعه رويكرد بر پاية بررسي هاي كمّي را براي امتحان چندين فرضيه مربوط به خلاقيت هاي مصرف كننده و اتخاذ محصولات مدرن به كار مي برد.

به طور كلّي، 256 استراليايي 18 سال به بالا يك نظرخواهي آنلاين را تكميل كردند و سپس به تجزيه و تحليل آن پرداختند. با انجام معادل ساختاري مدل سازي، دريافتيم كه نوآوريهاي ويژة ذهني نسبت به نوآوريهاي ذاتي مصرف كننده در انتخاب چنين محصولاتي مؤثرتر است. امّا دريافتيم كه رابطة بين نوآوريهاي ويژة ذهني و اتخاذ توليدات مدرن، اگرچه مثبت است ولي هنوز نسبتاً ضعيف است براي شفاف سازي مسئله، نياز به تحقيقات بيشتر براي درك كامل اين موضوع كه اتخاذ محصولات «مدرن» در استراليا و در عرصة بين المللي چه معني و مفهومي دارد و براي روشن تر شدن روابط بين سنجش هاي نوآوري است. آكادمي بازاريابي نيوزيلند و استراليا 2012، ناشر: اِسه وي اِر اِل تي دي تمامي حقوق محفوظ است.

مقاله انگلیسی:7 صفحه

ترجمه مقاله: 18صفحه word


مبلغ قابل پرداخت 47,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 513

مطالب تصادفی

  • تأثير خلاقيت مصرف كننده در انتخاب محصول مدرن الكترونيكي
  • بازاریابی برای جوامع مختلف آسیایی (اهمیت فرهنگ جهت طرح پیام‌های تبلیغاتی و جهت قصد خرید)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد